Skip to content Skip to footer

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ / ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Η «ΟΡΕΣΤΗΣ ΝΙΚΟΥ» καταβάλλοντας τη μέγιστη προσπάθεια να σας εξυπηρετήσει  με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, σας παρέχει τη δυνατότητα επιστροφής των προϊόντων που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό κατάστημα https://iannisnikou.gr/shop-iannis-nikou/, εντός 3 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας. Αν βρίσκεστε κοντά στο εμπορικό κατάστημα ΟΡΕΣΤΗΣ ΝΙΚΟΥ, μπορείτε να επισκεφθείτε το κατάστημα και, αφότου ελεγχθεί η κατάσταση του προϊόντος από τον αρμόδιο υπάλληλο της «ΟΡΕΣΤΗΣ ΝΙΚΟΥ», να πραγματοποιήσετε στο κατάστημα την επιστροφή του προϊόντος και  την αγορά, αντ’ αυτού, οποιουδήποτε νέου προϊόντος ιδίου ή μεγαλύτερου τιμήματος, πληρώνοντας τη διαφορά της τιμής. Εναλλακτικά μπορείτε να λάβετε πιστωτικό ή να λάβετε χρήματα ίσης αξίας με την αγορά που είχατε πραγματοποιήσει εφόσον δεν επιθυμείτε να προβείτε σε αγορά. Επίσης, μπορείτε να λάβετε πιστωτικό ή επιστροφή χρημάτων τμήματος του ποσού εφόσον το/α προϊόν/τα που επιλέξατε είναι μικρότερου αντιτίμου της αγοράς που είχατε πραγματοποιήσει και επιθυμείτε να επιστρέψετε.

Η «ΟΡΕΣΤΗΣ ΝΙΚΟΥ» δεν δέχεται επιστροφές για τα κάτωθι προϊόντα:

  • Προϊόντα προσαρμοσμένα στις ανάγκες του πελάτη όπως για παράδειγμα μεταξοτυπίες ή αφίσες κ.α. με συγκεκριμένη αφιέρωση που ο ίδιος ο πελάτης ζήτησε γραπτώς κατά το στάδιο της παραγγελίας.
  • Μουσικά CDs/DVDs των οποίων η αρχική συσκευασία έχει αφαιρεθεί.
  • Σφραγισμένα προϊόντα, τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για υγειονομικούς λόγους, και τα οποία ανοίχτηκαν μετά την παράδοση.

Αν το προϊόν που παραγγείλατε δεν έχει τις συνομολογημένες ιδιότητες ή εμφανίζει οποιοδήποτε πραγματικό ελάττωμα, δικαιούστε να το επιστρέψετε στην «ΟΡΕΣΤΗΣ ΝΙΚΟΥ» μέσα σε χρονικό διάστημα 3 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, πακεταρισμένο μέσα στη συσκευασία του, και αφού το εξετάσουμε και διαπιστώσουμε το ελάττωμα θα σας το αντικαταστήσουμε με ένα νέο όμοιο ή αν αυτό δεν είναι δυνατό με ένα παρεμφερές προϊόν ή θα σας επιστρέψουμε το σύνολο του ποσού που δώσατε.

Σε αυτήν την περίπτωση επικοινωνήστε μαζί μας με e-mail στο shop@iannisnikou.gr ή τηλεφωνικώς στο 2521081444 για να μεθοδεύσουμε την επιστροφή του ελαττωματικού προϊόντος.
Η «ΟΡΕΣΤΗΣ ΝΙΚΟΥ» αναλαμβάνει εξ’ ολοκλήρου το κόστος αποστολής  του επιστρεφόμενου ελαττωματικού προϊόντος, καθώς και τα έξοδα αποστολής προς εσάς του νέου προϊόντος.

Προϋπόθεση για την εκ μέρους του Πωλητηρίου αλλαγή/αντικατάσταση προϊόντος ή/και την επιστροφή χρημάτων ή/και την έκδοση πιστωτικού τιμολογίου είναι η προηγούμενη εκ μέρους σας παράδοση των προς επιστροφή προϊόντων του Πωλητηρίου στη διεύθυνση 5ο χλμ. Δράμας – Προσοτσάνης, Δράμα 661 00 είτε από εσάς είτε μέσω courier απολύτως άθικτων, εντός της συσκευασίας τους συνοδευόμενων  πάντοτε από το τιμολόγιο αγοράς τους ή την αντίστοιχη απόδειξη λιανικής. Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή ή εκτός της συσκευασίας τους ή σε περίπτωση που δεν συνοδεύονται από το τιμολόγιο αγοράς τους ή την αντίστοιχη απόδειξη λιανικής, το Ηλεκτρονικό Πωλητήριο διατηρεί το δικαίωμα να μην δεχτεί την επιστροφή του προϊόντος και να μην πιστώσει το κόστος αγοράς αυτού στον λογαριασμό σας ή εναλλακτικά να συμψηφίσει το κόστος αποκατάστασης του προϊόντος με το προς επιστροφή ποσό στον πελάτη. Το κόστος αποκατάστασης θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και το Ηλεκτρονικό Πωλητήριο εξουσιοδοτείται να προβαίνει σε μονομερή καθορισμό αυτού. Επιπλέον, το Ηλεκτρονικό Πωλητήριο μπορεί να καθυστερήσει να σας επιστρέψει τα χρήματα εάν δεν λάβει το προς αντικατάσταση προϊόν μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία το συνόδευαν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και την πλήρη συσκευασία του. Σε κάθε περίπτωση, το Ηλεκτρονικό Πωλητήριο δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση που καθυστερήσει η πίστωση του τιμήματος στον λογαριασμό του αγοραστή για λόγους που εκφεύγουν του δικού του ελέγχου, όπως σε περίπτωση δυσλειτουργίας του τραπεζικού συστήματος.  Σε όλες τις περιπτώσεις επιστροφής – ανεξαρτήτως αιτίας – το σχετικό κόστος της ταχυμεταφοράς επιβαρύνεται ο πελάτης, ο οποίος φέρει και τον κίνδυνο μη καταστροφής του προϊόντος. Σας συνιστούμε, δε, να κρατήσετε την απόδειξη της εταιρείας ταχυμεταφοράς μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία της επιστροφής.